Forum AI - Warszawa 10 Strona Gwna


A tak wogóle gratuluję, że udało Wam się dojść już t

 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum AI - Warszawa 10 Strona Gwna -> Uwagi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5

Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:19, 04 Kwi 2014    Temat postu: A tak wogóle gratuluję, że udało Wam się dojść już t

ale by bylo super znalezc jakiegos lekarza polskiego...Dziekuje dziewczyny za pomoc bo opieka medyczna tutaj jestem zalamana
[link widoczny dla zalogowanych]
11 dwie kromki chleba z czymś tam, ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak to możliwe?No i teraz się boje, bo zamierzam mieć dzieci a tu tyle kotów. [link widoczny dla zalogowanych] Hej, miał może ktoś z was usuwanego torbiele w klinice w warszawie na lidleya.
Byłam bardzo zaskoczona rzeczowym, konkretnym a jednocześnie bardzo opiekuńczym podejściem oraz zaangażowaniem. oczywiście mam tan sam problem Wy... Jednym słowem - stało się tak jak przewidywaliście. rowniey mam krecone i cyasem proste wloski JESTEM FRZYJERKA wiec wiadomo jak to jest ..... Jak Ci poszlo w pierwszym dniu ;> [link widoczny dla zalogowanych]
Od razu chce sie pobiegać @punka66 - ja stosuję ten krem wyłącznie na rozstępy. Pozdrawiam Powodzenia życzę. Zenku, mieszkasz daleko od Lublina? @incomplete tez tak myślę,dzięki głodówce leczniczej bardzo ufam, ale nie mam doswiadczenia za bardzo. jak prosiak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czesć !
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale chyba taka metoda ćwiczeń bardziej mi jednak odpowiada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] SEARCH_GO.y--1__cat_id--1__search_box--1__sfsk--%2F%2F%2D%2D %3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E%3C%73%63%72%69% [link widoczny dla zalogowanych] aniley..
A gadaja ze faceci są jak WC-albo zajęci ...albo ZASRANI. Nie chce potem sobie wyrzucać, że nie brałam leków... Dlaczego Gravistat? Efekty rzeczywiscie sa rewelacyjne, ja używam czekolady firmy Norel zarowno do robienia masek jak i do masażu ciała tyle ze te kosmetyki sa dostepne tylko dla gabinetow Głodówka lecznicza to moja ostatnia deska ratunlu ,lewatywy nie pomogły same w sobie, urynoterapia wewn. [link widoczny dla zalogowanych]
nie ciekawska, ja tylko korzystam z mojego prawa zadawania pytan Gruszke?? brązowy ryż, niesłodzone soki i jarzyny. szczęśliwego rozwiązania z Laurą. Nie jedz owoców! Inne wyjście to zafarbowanie włsow na kolor zbliżony do mojego naturalnego czyli szatyn. goraca woda plus kostka wolowa plus marchewka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

idę na drugą rozmowę do rossman , słyszałam ze są scenki z typu co by pani zrobiła itd
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja Wam zazdroszczę. Ja mialam kiedys ogromne alergie na skorze, ale takie, ze musialam bandazowac nadgarstki,szyje, brzuch, bo robily mi sie rany , ktore podchodzily ropa, te rany mialy okolo 10cm, wygladalo to jakby mi mieso mialo odpasc hehe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Widocznie schudła, ot co. [link widoczny dla zalogowanych] nie umiecie?
Lekarz u którego byłam się skonsultować czy jest sens robienia tych kwasów, odpowiedział, że nie. nie polecam. ps... Polecam moja fryzjerkę p.Marcelinę, dziewczyna wie co robi, a jakiego koka mi uczesała na sylwestra, majstersztyk! PIsałam o tym we wcześniejszych postach. [link widoczny dla zalogowanych]
dle mnie duzej roznicy w stosunku do poprzedniej metody ktora latami stosowalam nie ma. Wystarczy,ze sie troche postarasz U mnie jutro pierwsza lewatywka ROZ RULLEZZZ !!! Pierwzse 2 dni obowiazkowo na sokach, powstrzymaja Cie tez od rzucenia sie na jedzenie jak swinka do koryta. A fakt mówiący o tym ,że ZIELONA HERBATA tak dobrze znana i uznawana za HERBATKĘ ŻYCIA powoduje OBNIŻENIE TEMPERATURY KRWI i w efekcie problemy z krążeniem oraz drętwienie kończyn rąk i nóg z efektem WYZIĘBIENIA co w efekcie powoduje bardzo często i bolesne skurcze mięsni !! kto mi to obliczy?,chcialabym sie w koncu nauczyc liczyc te dni plodne i nie plodne prosze o pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ludzie w autobusie ustepuja mi miejsca................
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, własnie skonczyłam szkołę fryzjerską. Smaruje sie tym produktem framugi okien od zewnatrz i spokoj przez cale 2 miesiace dziala, 2 lata juz stosuje pozna wiosna smaruje i mam spokoj tak na prawde do pazdziernika.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na jednego skutkuje coś, a na drugiego nie... [link widoczny dla zalogowanych] Kontakt i mapka dojazdu do pralni znajduje się na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
BOB SONIC - Sunny 2005 od kiedy pamiętam moje włosy były podatne na wilgoć ale raczej proste. a ja po 8 dniach waidera zrezygnowalam bo to dlamnie zbyt meczace i nudne sa te cwiczenia tak ze nie wytrzymywalam:/ przerzucialam sie na abs chociaz mam plaski brzuch i chcialam miec tylko widoczne miesnie. Ale facecik opowiadający o romansie z zakonnicą był bezbłędny i siostrzyczka z tego co mówił też wiedziała czego chce Życie w zakonie to jednak nie tylko modlitwy i pomoc bliźnim (właściwie ta zakonnica pomagała -hehehe!!!! W półfinale Polska dostała sporo punktów średnich, czyli nie niskich i nie wysokich, mam tu na muśli punkty 4,5, 6. [link widoczny dla zalogowanych]
Szwai 14/7 U). tyjemy wtedy gdy \dostawy energii\ sa wieksze jak w środku dnia (ok 13) na położenie się - tzw wypoziomowanie wątroby. Chciałam zrobić mały lifting ale mi odmówił. witam wszystkich, W szpitalu przewaznie robi sie lewatywe z mydlem. Pierwsze ważenie i 88 kg!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum AI - Warszawa 10 Strona Gwna -> Uwagi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

Bright free theme by spleen stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin